sobota, 17 marca 2018

Koralikowa portmonetka

Witajcie
Jakiś czas temu w w Art-Piaskownicy wygrałam bon na zakupy w sklepie MB Beads. Ostatnio więc zrobiłam sobie małą przyjemność i nabyłam nieco nowych błyskotek, przede wszystkim bajorki do haftu, o których myślałam od dawna, zapewne wkrótce pokażę Wam co udało mi się z nich zrobić. No i koraliki, sporo koralików i jeszcze bigielek do tej portmonetki. Od bardzo dawna chciałam taką zrobić, najpierw nie umiałam, później się naumiałam, ale nie miałam dość koralików :-). Na taką portmonetkę idzie około 40-45 gram Toho 11/0


Schemat znajdziecie na Pinterest. Kurs na youtube, tam jest inny wzór, ale po obejrzeniu kilku filmików, ten chyba jest najbardziej przystępny, jest on po rosyjsku.
Autorką schematu jest Elena Steshenko.


Najtrudniej jest o dobranie kolorów różowych koralików. Seria Toho opaque nie ma różu. ja sięgnęłam w większości po koraliki z serii Inside color Neon.

Dziergałam ją kilka dni, prułam, od nowa zaczynałam i tak ze trzy razy. Miałam też chwilę zwątpienia i nawet miałam ją odkładać na "kiedyś dokończę", ale w takich momentach to wychodzi ten mój upór, nie wyśpię się póki nie zrobię.




W środku jest atłasowa podszewka i subtelna koronka.


 



Bardzo dziękuję Projektantkom z bloga Art Piaskownica za wyróżnienie i sklepowi MB Beads za błyskawiczną realizację zamówienia :-). 

Serdecznie pozdrawiam :-)

8 komentarzy:

  1. Przepiękna portmonetka, cudowna. Wszystko w niej jest dopracowane, rzec by można dopieszczone. Podziwiam cierpliwość, upór i efekt końcowy :-) Pozdrawiam serdecznie :-)
    P.S. mam problem z pisaniem komentarzy, bo się nie pokazuje moja nazwa konta i potem ich nie widać, teraz spróbowałam inaczej, może będzie dobrze

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna portmonetka!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna portmonetka! Wykonanie perfekcyjne!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. o matko i córko! cuuudo!

    ps: pytanie techniczne: bigielek tylko przyszywałaś, czy dodatkowo kleiłaś? Czym przyszywałaś bigielek?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bigiel jest przyszyty, każda warstwa oddzielnie, najpierw wszyta jest robótka koralikowa i jest przeszyta dwa razy, następnie wszyta jest podszewka i na końcu koronka, szyłam nićmi One G i Tytan.

      Usuń
  5. Cudowna :) Prezentuje się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna portmonetka, widziałam ją na facebooku, ale tutaj mogłam obejrzeć ją z każdej stony i podoba mi się jeszcze bardziej. Mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń