niedziela, 7 maja 2017

Majowe kwiaty

Witajcie
Wiosna nie rozpieszcza nas ciepłymi dniami i możliwością wygrzewania się w słoneczku. Niestety kapryśna ta pogoda. Nieco wiosny wniosłam do domu tworząc z papieru gałązkę jabłoni. Podoba mi się efekt, wyszła bardzo realistycznie, prawie czuć jej zapach ;-)



Jak widzicie na zbliżeniu, pręciki to maleńkie supełki pomalowane na żółto,


Płatki to formowana i malowana kredkami i suchymi pastelami krepa włoska, a listki i działki kielicha to bibuła.


Wszystko to przygotowałam z myślą o majowym Wyzwaniu w Szufladzie "Majowy ogród"


Jako inspirację przygotowałam również quilingowy obrazek i obrazek z irysem wykonany haftem krzyżykowym.


Serdecznie wszystkich pozdrawiam


14 komentarzy:

  1. Piękne, wyglądają jak prawdziwe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o rany na początku zanim doczytalam myślałam ze są prawdziwe

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Jak prawdziwe :) Ślicznie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne !!! i takie naturalne ;-)pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiat jabłoni jak żywy, można się pomylić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ efekt, ciężko mi odróżnić jak patrzy sie pierwszy raz i nawet wie się
    że to ręczna robota nie natura :) Gratuluję Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja po miniaturze to myślałam, ze to żywe kwiaty!!!! Idealnie odwzorowane!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna wiosna u Ciebie zakwitła pod każdą postacią!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mało pąków widziałam tej wiosny, ale może jest jeszcze szansa...
    Twoja gałązka wygląda bardzo realistycznie.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowicie realistyczne kwiaty! Śliczna gałązka!

    OdpowiedzUsuń
  11. krepinowa gałązka jest po prostu genialna! :)

    OdpowiedzUsuń