poniedziałek, 6 marca 2017

Pudełeczko z materiału

Witajcie

Kolejnym krokiem w Akademii Szycia na blogu DIY - zrób to sam, jest uszycie pudełka z materiału.


Zaczęłam od przygotowania i skrojenia tkanin. Przekaz z podkładki dedykuję wszystkim czytającym ten post ;-)



 Z ołówkiem, skalpelem i metalową linijką, udałam się do piwnicy i w kartonie wycięłam zgrabne okienko :-))), nie wiem co szwagier pomyśli jak to zobaczy, ale docięłam je idealnie i prawie nie zostawiłam po sobie śladów grabieży ;-)


Pozszywałam wszystko.

 Poskładałam elementy, spięłam szpilkami.


Doszyłam na górze wyciętą tasiemkę.

Tasiemkę podwinęłam z drugiej strony upięłam szpilkami i przeszyłam dookoła.


Takie oto pudełeczko na skarby mi wyszło. Obecnie mieszkają w nim guziki, ale chyba postawię je jako organizer na oknie w łazience.




Serdecznie pozdrawiam wszystkich, wkrótce napiszę i pokażę czym tak zajęta jestem :-)


10 komentarzy: