środa, 29 lipca 2015

Pęknięta skarbonka

Witajcie moi drodzy. Tak jak powiedziałam, tak jestem.
Nie mogło być inaczej, świeżutkie zdjęcia sprzed chwil kilku. Ostatnio nie zrobiłam ich na czas i się nie załapałam do nauki decou ze spękaniami jednoskładnikowymi, ale możecie moje eksperymenty zobaczyć tu.
Dziś preparat dwuskładnikowy.
Mojej kochanej córci przygotowałam skarbonkę, oczywiście w fioletach. To przecież ona wymyśliła nazwę mojego bloga i nie bez przyczyny ten fiolet się wciąż pojawia u mnie.







Bardzo miło pracuje się z tym medium, w spękania wtarłam zwykłą suchą pastelę, zestruganą strugaczką...potrzeba matką wynalazku ;-), mam niestety tylko jedną porporinę w kolorze różowo-miedzianym i mi tu nijak pasowała.



Córa ucieszona, bo są motylki ;-)



http://reanja1.blogspot.com/2015/07/spekania-dwuskadnikowe.html


A wszystkich zapraszam do lektury naszego świeżutkiego, nowego wydania "Szuflady pełnej inspiracji", gdzie można zobaczyć prace moje i moich koleżanek z DT Szuflady :-).

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie :-)



21 komentarzy:

  1. Cudowna. Tego fioletu w skarbonce jest akurat, a i cudowne spękania. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna! Piękne spękania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja :) a spękanie wyszły super :) ja ostatnio cieniuje pastelami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku przepieknie Ci wyszły te spękania , ta skarbonka jest śliczna , szkoda że nie podałas preparatów którcy użyłaś. :-)
    Uważam że to jedna z ładniejszych prac na tej lekcji.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu już Ci mówię czego użyłam, był to "Lakier postarzający do spękań", dwa skladniki, marki Pentart.

      Usuń
  5. Skarbonka bajeczna, a spękania wyszły Ci świetnie:)
    musze jednak wypróbować tego Pentart, bo większość właśnie na nim pracuje i wszystkim wychodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jest prześliczna i te spękania i kwiatuchy świetnie dobrane, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna skarbonka, perfekcyjne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna! Spękania pięknie widać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skarbonka sprawi córci wielka frajdę i pewnie szybko ja zapełni. Spękania wyszły świetnie. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczna...I jeszcze w moich uluboinych kolorach !!!
    Pozdrawiam
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, podziwiam spękania i wszelkie tajniki deku:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Superowa skarbonka. Pogodna i pięknie ją zrobiłaś.
    Uściski!:))

    OdpowiedzUsuń
  13. swietnie popękała, ale wytrzyma napór bilonu? ;-D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyszły Ci te spękania a pomysł z akwarela super:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna!! spękania świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna, nie dziwię się, że Amelka jest zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spękania znakomite! Skarbonka jest przepiękna! Słyszałam, że i cienie do powiek nadają się do wtarcia, grunt to sobie radzić :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też pracuję nad skarbonką, ale ona nie będzie tak śliczna jak Twoja :)

    OdpowiedzUsuń