wtorek, 24 marca 2015

Bratki i prezenty

   Witam wszystkich serdecznie. Piękna wiosna, a ja kolejny dzień z koszmarnym przeziębieniem w łóżku leże. Głowa boli, nic się nie chce, ale taki sezon chorobowy.
Dzisiaj będzie wszystkiego po trochu.

    Dla mojej córci nie tak dawno zrobiłam opaskę z drewnianymi koralikami, jest ona inspiracją do wyzwania w Szufladzie, do udziału w którym Was gorąco zachęcam. Stwórzcie pracę z wykorzystaniem koralików.


 Jakiś czas temu umówiłam się na wymiankę z babcią ;-) Danusią Kielar.
Przysłała mi ona piękny haft krzyżykowy z  którego uszyłam poszewkę na poduszkę

i radosne, dziergane na szydełku kwiatuszki, opaski.

 Wszystko już od dawna należy do moich dzieci, bo prezenty bardzo się nam spodobały. Dziękujemy Danusiu.
Pięknie zapakowała mi te podarunki w eleganckie, czarne pudełeczko i taką szybką myśl miałam, jak je zobaczyłam, że pudełko ciut podrasuję i oddam. Więc pomalowałam, pokleiłam, postarzyłam.wyszło tak:



Uszyłam dla niej, a właściwie dla jej wnuczki, klauna Jokie z holenderskiej bajki, można pooglądać i zobaczyć czy podobny jest do oryginału o tu.

 malutkie pompony zrobiłam z wełny najszybszym znanym mi sposobem, czyli na dwa pisaki.




Chcę Wam też pokazać moje prezenty  jakie dostałam od Ani Parszewskiej. Wymiankę zrobiłyśmy już spory czas temu, dostałam taki właśnie skarb czyli zrobioną przez Anię szkatułkę na biżuterię i bransoletkę którą tam przechowuję.


Do tego zrobiła mi urodzinowy prezent, tak po prostu, z nienacka i ku wielkiej mojej radości, no bo ja jak dziecko jestem z tymi prezentami. Super zestaw dla każdej szyjącej osoby i ta śliczna robiona przez Anię karteczka,
Nie wiem skąd, ale skądś wiedziała, że kocham motyle, kolor fioletowy i lubię kolarstwo.
Aniu jeszcze raz dziękuję.

Pozdrawiam wszystkich i wszystkim przeziębionym, ogromnie dużo zdrowia życzę.


14 komentarzy:

  1. Sezon chorobowy w pełni niestety, mnie też co chwila coś łapie, a z bólem gardła niestety się nie rozstaję :/ życzę zdrówka :) śliczną opaseczkę zrobiłaś, jest bardzo dziewczęca, a prezenty wymiankowe świetne- widziałam już Klauna u Danusi Kielar jest superaśny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wirusy szaleją, ale przy takich prezentach szybciej doznałabym cudownego ozdrowienia :-)
    Honoratko, bardzo mi się podoba haft Danusi i zrobiłaś z niego cudną podusię! Fantastycznie podrasowałaś pudełeczko, a skrzynka od Ani jest prześliczna :-)
    Pisałam Danusi, że klaunów nie lubię - to chyba jakaś schiza :-), ale szyć potrafisz genialnie!
    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe wymiankowe prezenciki :) Opaska jest świetna, bardzo fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w tym klaunie !!! Jest boski !!! Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się pudełeczko dla osoby szyjącej.A tak wogóle to wszystkie prace bardzo mi się podobają.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za udaną wymiankę.)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdrówka, a prezenty bardzo fajne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Same śliczności :)Klaun jest boski :D a i opaska dla wesoła :) u mnie ostatnio tylko jajeczka. Zyczę dużoooo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Klauna już wychwalałam u Danusi :) pozostałych prezentów i wymianek tylko pozazdrościć - niech dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam juz wyniki waszej wymianki u Danusi i Twój kloun mnie zachwycił:)

    OdpowiedzUsuń
  11. przecudne prezenty Honoratko w obie strony ale że Danusia jest twoją babcią? to mnie zdziwiłąś - chyba że jeszcze jeszcze nie doszłam do siebie i otępiale jakoś myślę - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna opaska! Taka kolorowa i wesoła.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ kolorowo na tej stronie :)
    Bajka!!

    OdpowiedzUsuń